Ősszel már kapható lesz az első sorozatgyártott napelemes autó
A napelemek annyi töltést adnak az akkumulátornak, hogy rövidebb napi ingázás során szinte sose kell külső töltést igénybe venni.
A napelemek annyi töltést adnak az akkumulátornak, hogy rövidebb napi ingázás során szinte sose kell külső töltést igénybe venni.
A gyárban elektromos autók akkumulátorához használt szeparátorfóliát fognak előállítani.
Az életciklusa végén túlnyomó részt újrahasznosítható francia villanyautó ára 14,5 millió forinttól indul, a drágább kivitel hatótávja eléri a 450 kilométert.
Nem meglepő módon a brit sportmárka első crossovere tisztán elektromos hajtású lesz.
A Rimac Nevera villanyautó kevesebb mint 2 másodperc alatt lő ki álló helyzetből 100 km/h-ra.
Folytatódik a Renault román márkájának átalakítása, mutatjuk hogyan festenek a felfrissített modellek.
A mostaninál jóval nagyobb hatótávolságot egy újfajta akkumulátor teszi lehetővé.
A cégeknek megéri elektromos autóra váltaniuk, így egyre több irodaházban találhatunk e-töltőket. Annak jártunk utána, miként működhetnek az elektromos töltők biztonságosan anélkül, hogy túlterhelnék az irodai hálózatot?
Íme a közelmúltban debütált Ford Mustang Mach-E legújabb amerikai riválisa.
A két és fél méternél is rövidebb Microlino első példányait már meg is lehet rendelni.
A méretes napelemmel szerelt, tisztán elektromos hajtású újdonság hatótávja meghaladja a 600 kilométert.
A Toyota prémium márkájától érkezett két szabadidő-autó közös vonása a zöld rendszám, ettől függetlenül "személyükben" két egymástól igencsak eltérő karakterhez van szerencsénk.
A hétvégén ingyenesen látogatható a mogyoródi versenypálya, ahol nincs hiány hazai pilótákból, benzines és elektromos versenyautókból, illetve hatalmas dízel versenykamionokból.
Egy németországi felmérés azt mutatja, ha elég sokat mennek a villanyautóval, és elég sok állami támogatást kapnak rá, már gazdaságosabb a benzinesnél.
A Gyálon közlekedő buszt USB-töltőkkel is felszerelték.
Az elődjénél nagyobb kompakt crossover első körben négyféle motorral érhető el.
Az M2 után érkező sportos bajor modellek hajtásában már minden esetben lesz valamilyen elektromos technika.
Michelisz Norbert benzines és elektromos versenyautóval egyaránt rajtvonalhoz áll a mogyoródi aszfaltcsíkon.
Egyelőre még nem tudni, hogy melyik városban építik fel az üzemet.
Legalábbis legértékesebb egységüket az akkumulátoraikat egy kísérleti projekt kapcsán hasznosítják eredeti módon.