Naponta 35 kilométert ad ajándékba ez az új német villanyautó
Ha sokat süt a nap, hetente csaknem 250 kilométernyi extra hatótávolságot is kaphatunk.
Ha sokat süt a nap, hetente csaknem 250 kilométernyi extra hatótávolságot is kaphatunk.
Megérkezett az Enyaq iV lakóautóvá alakított új kemping verziója.
A Mini "karizmtikus egyszerűség" jegyében fogant jövőbemutató újdonsága egy crossover kategóriás elektromos prémium kisautó.
A General Motors prémiummárkája ezúttal a Rolls-Royce-ot és a Maybachot vette célkeresztbe.
Az Alpine is beállt a sorba, legújabb modellje immár 100 százalékban elektromos hajtású.
A BMW-hez tartozó brit márka újdonságát kifejezetten kerekesszékesek által történő használatra optimalizálták.
A szupermodern Delta HF Integrale olyan stílusos külsőt kapott, hogy gyakorlatilag mindegy is, hogy mi hajtja.
A dél-koreai gyártó egy elérhető árú új elektromos kisautót tervez piacra dobni az európai piacon.
Miközben minden irányból támadnak a lehangoló hírek, a prémium autók, így például a nagy teljesítményű M-es BMW-k iránt egyre komolyabb az érdeklődés. Az ország legnagyobb BMW M kereskedésének megnyitóján jártunk.
Egy csapat videós érdekes kísérletre vállalkozott, de nem is ez a meglepő: a sajátos, de olcsó módszer olyan jól működött, hogy ki tudtak nyitni egy lezárt Teslát.
A Blazer EV hatótávja ideális esetben az 510 kilométert is elérheti.
A kínai gyártó a közeljövőben négy elektromos autót tervez piacra dobni.
A stílusos kisautóval a legnagyobb csendben suhanhatunk akár nyitott tetővel is.
Érkezőben a VW konszern cseh márkájának vadonatúj családi modellje.
Jelen tesztalanyunk maximálisan megfelel a kor kívánalmainak: tisztán elektromos hajtású és a szabadidő-autók ligájában focizik. Extra fűszer a duplamotoros összkerék-hajtás és a sportosan kupés hangvétel, de vajon mire képes a gyakorlatban a legerősebb ID.5?
Motorizált ajtónyitás/csukás, Swarovski kristályos fényszóró, tetőből lenyíló 8K kijelző, 35 hangszórós Bowers & Wilkins hifi az elsőként tisztán elektromos változatban elérhető hetedik generációs 7-es BMW-ben, mely a "forwardizmus" jegyében most hazánkba is megérkezett.
Sokan vásároltak villanyautót azt megelőzően, hogy a kormány bejelentette a rezsicsökkentés eltörlését. Az infrastruktúra is kiépülőben van. Már csak az a kérdés, hogy az új piaci környezetben ki akar majd elektromos járműre váltani.
A Pagani a jelek szerint totálisan szembe megy az autóipar aktuális trendjeivel.
Az újdonság nem annyira a szerény fogyasztásról, hanem sokkal inkább az őrült tempóról szól.
A rezsiharc elbukásával egyik pillanatról a másikra nagyot fordult a világ a villanyautósokkal is. Most úgy néz ki, ha valaki csak a „rezsivédett” árammennyiség felett tudja otthon tölteni autóját, azzal szembesülhet, hogy még 600 forint feletti hagyományos üzemanyagáraknál is a benzines vagy dízeles autóstársak járnak jobban.